FANDOM

Age of Conan: Hyborian Adventures er sat i en fantastisk smukke verden, selv når den grafiske indstillinger ikke kører på max. En computer, der kan køre spillet Elder Scrolls IV: Oblivion på "max" grafiske indstillinger bør kunne få en smidig og behagelig oplevelse med Age of Conan.

Minimum konfiguration (1024x768, detalje reduceret) Edit

  • OS: Windows XP Service Pack 2 eller Windows Vista
  • Processor: Intel Pentium 4 3 GHz eller tilsvarende
  • RAM: 1GB
  • Skærmkort: NVIDIA GeForce 6600 eller ATI Radeon 9800
  • DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drev
  • Harddiskplads: 32GB

Anbefalet konfiguration (Op til 1280X960, de fleste funktioner på) Edit

  • OS: Windows XP Service Pack 2 eller Windows Vista Service Pack 1
  • Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz eller tilsvarende
  • RAM: 2048 Dual Channel DDR2
  • Skærmkort: NVIDIA GeForce 7900 GTx eller tilsvarende
  • Video-hukommelse: 512 MB
  • DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drev
  • Harddiskplads: 32GB

Udvidet For: DirectX 10 & Multi-Core-processorer
støtter Parental Controls på Windows Vista
nVidia SLI-kort understøttes ikke i øjeblikket, og ingen oplysninger om fremtidige integration er blevet frigivet

Test din pc Edit

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PC Test Edit

Dette er generelt kapret som "Hvis du kan køre dette, kan du køre Age of Conan" test.

Bemærk, at dette intet har at gøre med de maksimale indstillinger for Age of Conan, det er simpelthen, at hvis du kan spille Oblivion, er du i stand til at spille Age of Conan.

System Requirements Lab Edit

CanYouRunIt.com giver brugerne mulighed for hurtigt at afgøre, om deres computer kan køre programmer såsom de nyeste spil eller Windows Vista. Inden øjeblikke, brugeren er givet en omfattende rapport, der angiver, hvis ekstra hukommelse, en avanceret video-kortet, føreren opdateringer osv. er nødvendige for at få fuld udnyttelse af det ønskede program. Age of Conan er medtaget i deres ansøgning listen.

Operating System Edit

Age of Conan, på dette tidspunkt er tilgængelig på Windows XP og Windows Vista på samme tid. Mens Age of Conan er et Premier DirectX 10-spil, var det oprindeligt udviklet til DX9, og først for nylig (IE: 2007) gjorde de begynder at konvertere og udvikle spil til DX10 'samt' DX9. IE: Windows Vista og Windows XP.

  • Det vides ikke, om det vil køre på Windows 2000 eller andre udgaver af operativsystemer, men det bør arbejde (eventuelt) på Linux-systemer med anvendelse af en Emulator.
  • Ingen kendte oplysninger er tilgængelige på nuværende tidspunkt om en Mac-version.

DirectX 10 Edit

Som en fodnote inde i den stolte meddelelse om, at Age of Conan Collector's Edition Helt Sold Out Funcom "beklager at informere gamere, at DirectX 10-versionen af spillet vil ikke skib med den oprindelige lancering." Funcom har til hensigt at medtage flere DX10 funktionalitet i den forlængede udviklingstid på at klient og planer til premiere på det tysk-spil-konventionen i Leipzig, Tyskland, den 20 august - 24, 2008.

Nogle Screenshots og videoer til rådighed for en mere visuelle aspekt til, hvad spillet ser ud.